תשובות של ספקי תוכנה ו/או ספקי גישה לאינטרנט לבעיות המופנות אליהם:
- תוך שעה נעביר אליך את התיקון בפקס – זה מעניק לנו שעות אחדות של שקט.
- אנו לא מסוגלים לשחזר את הבעיה – אין לנו את האמצעים או הזמן להתברבר עם זה.
- אצלנו זה עובד בלי בעיות – זה מעניק לנו ימים אחדים של שקט.
- אין כל בעיה עם גרסת הטסט של מוצר זה – וכאשר יש בעיה, התשובה היא: "הרי לכן זו גרסת טסט!!!"
- המהדורה המעודכנת ביותר תופץ בשבוע הבא – אנו מוכרים את הסיפור הזה כבר חצי שנה.
- זאת לא הבעיה שלנו – אתה הראשון שנתקל בבעיה זו.
- תיקון לתקלה זו נכלל כבר במהדורה הבאה – זה מעניק לנו ארבעה שבועות של שקט.
- איני מסוגל לאתר בעיה כזו במאגר הבעיות שלנו – הייתי מסוגל לו המחשב שלי פעל כעת.