פורטל ההומור והצחוק של ישראל. באוויר כבר 28 שנה!
בדיחה אקראית
בדיחה אקראית

מהו שיווק

איך מגדירים מונחים שונים בשיווק:

  • שיווק ישיר – אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, ניגש אליה ואומר לה: "היי, אני נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
  • פרסום – אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, אתה מבקש מחבר שלך טובה, הוא ניגש אליה ואומר לה: "היי, החבר שלי, שם בקצה השני של החדר, הוא נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
  • טלמרקטינג – אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, אתה מתמרן ומשיג את הנייד שלה, מתקשר אליה ואומר לה: "היי, אני נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
  • שמירה על קשרי לקוחות – אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, אתה מזהה אותה מעברך הרחוק, ניגש אליה, מרענן לה את הזיכרון, מצחיק אותה ומשתטה ואז אומר לה: "היי, אני נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
  • Hard Selling – אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, אתה שם עלייך את מגפי הבוקרים, הולך כטווס, משחק אותה קשוח וקשה להשגה, פותח את הדלת בג'נטלמניות לכל הגברות, אתה מחייך כחצי אבטיח, מוציא מפיך פנינים ואז אתה ניגש לבחורה ואומר לה: "היי, אני נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
  • כוחו של מותג – אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצה השני של החדר, היא באה אליך ואומרת לך: "היי, שמעתי שאתה נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
דירוג
3.5/5

מומלצי היום

באיזה כתב עת תפרסם מאמר שכתבת
כמה מבקרים ספרותיים צריך כדי להחליף נורה
תפוצתם של ספרי הסקס לעומת ספרי הבישול
מוכר שואל את הלקוח האם הוא רוצה ספר קל או כבד
על הצלחתו של תיכוניסט מהמגמה הספרותית

באותו נושא

על אישה שתלטנית שמפחידה את בעלה
על איש עם שתי מזוודות שמנסה להתקבל לקרקס
סיפור על הנזירה ששמרה על מנזר באמצע שום מקום
איך מסבירים את המושג 'קלה להשגה'
כמה פמיניסטיות צריך כדי להחליף נורה שרופה