למורה בכתה א' הייתה בעיה עם תלמיד אחד שכל הזמן קילל את כולם היות והוא חשב שבית הספר לא לרמתו.
למורה נמאס מהתנהגותו הבוטה והיא לקחה אותו למנהל כדי שזה יראה שהילד בלתי נסבל ושיש להרחיקו מהלימודים.
המנהל שמע מהילד שהוא חושב שהוא חכם והסכים לבחון אותו כדי להעלות אותו לכיתה ג', כל זאת בתנאי שאם הוא נכשל אפילו בשאלה אחת, הוא ישב בשקט ולא יפריע למורתו.
המנהל שאל, "כמה זה 3 כפול 3?"
הילד ענה מיד, "תשע."
וככה המשיך עם סדרת השאלות בחשבון כאשר הילד תמיד נותן את התשובה הנכונה.
אחרי שמיצה את החשבון לכיתת א', כיתות ב' וכיתות ג' השתכנע המנהל שהילד אכן מוכשר והוא באמת מתאים לכיתה ג'.
אך המורה שלו התעקשה שלא להעלות אותו כיתה והחלה לשאול אותו שאלות שלא קשורות לחשבון כדי להוכיח למנהל שהילד בעייתי.
"מה יש לך במכנסיים אבל לי אין?"
"כיסים", אמר.
"מה יש לפרה 4 ולי רק 2?"
"רגליים", ענה.
"מה מתחיל בכ' ונגמר בס', עגול, חם עם נוזל לבן בפנים?"
"כוס עם חלב חם", השיב הילד.
"מה בצבע ורוד, נכנס קשה ויוצא רטוב ודביק?"
"מסטיק", ענה.
"מה עושה גבר בעמידה, אשה בישיבה וכלב על 3 רגליים?"
"לחיצת יד", אמר.
לאחר שהילד השיב בצורה יצירתית על שאלות המורה, היא שינתה נושא ואמרה, "עכשיו נעבור לשאלות מי אני."
"אתה תוקע בי את העמוד שלך ומושך אותי כלפי מטה כדי שאני אעמוד ואני נרטב לפניך. מי אני?"
"אוהל", ענה הילד.
"אצבע נכנסת לתוכי, אתה משחק בי והגבר הטוב ביותר זוכה בי. מי אני?"
"טבעת נישואין", השיב.
"עכשיו אחת קשה – הקצה שלי חודר, ובסיום אני רוטט. מי אני?"
"חץ", אמר.
"טוב, ועכשיו אחרונה – איזו מלה מתחילה בז' ונגמרת בנ' ומשמעותה הרבה חום והתרגשות?"
"זיקוקין", ענה הילד.
"תשלחי אותו לאוניברסיטה", אמר המנהל, "בשאלה האחרונה גם אני טעיתי…"