כשנציגי שירות לקוחות או נציג מכירות אומר… הוא בעצם מתכוון ל…
- אולי לא הסברתי את עצמי כראוי – תגיד לי אתה לא מבין עברית?
- אני מבינה שאתה כועס – כן, אני מבינה שאתה חסר חיים, אומלל, וצריך לצעוק על מישהו בשביל להרגיש חשוב.
- אני אפצה אותך – מרוצה? סחטת מהחברה 1.20 ש"ח.
- אנסה הסבר אחר – אתה כזה טיפש אולי ציורים יעזרו לך להבין.
- אתה צודק – מה שאתה רוצה רק תרד לי מהקו.
- אני אבדוק עם מנהל – אני שמה אותך בהמתנה 30 שניות ואז אחזור ואומר שבדיוק כמו שאמרתי קודם אין מה לעשות.
- אני מבין אותך – אתה צודק ואין לי מה להגיד לך.
- אשמח לעזור לך – כמו שאשמח לעבור עקירת שיניים ללא הרדמה.
- חלה אי הבנה – ככה זה כשלא מקשיבים.
- חלה פה טעות – מישהו בחברה פישל ואתה משלם על כך.
- לא זה בסדר אתה לא מפריע – מאיפה נפלת לי עכשיו?
- מצטער לא הבנתי אותך – מה??? דבר ברור!! אתה לא ברור!
- מצטער שהטעו אותך – באמת האמנת שזה חינם?
- משהו נוסף? – תעזוב אותי באמא ש`ך.
- תודה לך ויום/ערב טוב – סוף-סוף חשבתי שלעולם לא תנתק.
- אם תרשה לי לספר לך על המבצעים שלנו – אני הולכת לספר לך על הדברים שאתה הכי לא צריך בחיים.
- תאמין לי זה כדאי – לי, אני מקבלת אחלה בונוס.
- חבל שתפספס מבצע כזה – חבל שאני אפסיד מכירה.
- זה רק היום המבצע – ומחר ועוד שבוע ועוד חודש ועוד שנה.
- יש לי בדיוק כזה – שקיבלתי חינם, למה נראה לך שאני אשלם כסף בשביל זה?
- אני מתנצלת – האמת שלא, פשוט ככה לימדו אותי בקורס כשאין לי ממש מה להגיד.
- עוד רגע בבקשה, אני מבררת לך – שמה אותך על השתק או המתנה, מוציאה עצבים וחוזרת אליך בתקווה שגם אתה נרגעת.
- איך אני יכולה לעזור לך? – גם מוסד לחולי נפש לא יעזור לך.
- טוב, בסדר… אני מבינה – אוף טוב-טוב חפרת!! וקדחת לי בשכל…איזה מעצבן. רד לי מהקו!
- תמתין דקה על הקו – יופי. עכשיו תתייבש עד שאני אקבל תשובה.